2013. november 22., péntek

Gombóc Artúr bögre és tea ajánlása




Mint ahogy Gombóc Artúr vélekedett a csokoládéról (remélem emlékeztek…):
 „szeretem  a kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű csokoládét, a lapos csokoládét, a tömör csokoládét….”, hát így vagyok én a bögrékkel… Mindig aznapi hangulatom függvénye, hogy miből iszom, és persze mit…

Ilyenkor, ha beköszönt a hideg én előnyben részesítem a meleg italokat, így a bögrék szerepe is megnő a környezetemben… biztos így vagytok Ti is. Mindenkinek van kedvenc bögréje, vagy lesz….  Most hogy az elkövetkezendő időben sok bögrére lesz szükségetek, itt az alkalom, hogy felfrissítsétek régi bögre szetteteket…

Készítettem egy montázst, ebben valószínűleg mindenki megtalálja a számára megfelelőt (www.spark.hu)…  és persze szólnék, hogy újra divatba jött bögrét ajándékozni… Majdnem elfelejtettem: én a teafűre esküszöm, így Nektek is ajánlom ezeket a színes tartókat… Dobjuk fel a most beköszöntő borongós hétköznapokat…





 



Szerző: Jocik Beáta
Google

+beata joczik  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése